Saturday, September 17, 2011

Päevase une 4 staadiumi

I Uinutajad

Konkurentsitult parim variant on sport, veel parem spordi vaatamine. Varahommikune suusatamine/rattasõit või jooks garanteerib lõunaks mõnusa sleepi oleku. Kuid tõsist kokunrentsi selle pakub telekast spordi vaatamine. Üldiselt on tulemused järgmised: suusatamine (Lemps kommenteerib) 45min algusest, siis kui eestlased on juba startinud, laskesuusatamine (Ader kommenteerib) 55min üldiselt peale kolmandat ringi ja vormel 1 tavaliselt peale esimest rehvivahetust. Ja kui päris aus olla ega väga hästi mäletagi millal lõppu sai nähtud. Suured tänud teleoperaatorile salvestamise pakkumise eest :)

imagesCAQW4ROX

II Uni

On sügav nagu agoonia ja värviline nagu vikerkaar. Minek on kiire ja otsustav. Hea une tunneb ära sellest, et padi on hiljem ilast niiske ja sonimise norm on täis. Korralik doos puhast REM’i  otse verre. Tundub nagu teised unefaasid jääksid üldse mängust välja.

imagesCA52EWJY

III Ärkamine

Viimased pool tundi olen kõigest teadlik mis minu ümber toimub, kuulen ja tunnetan. Kuid keha oleks just kui halvatud, ei suuda tõsta kätt ega liigutada jalga, rääkimata ülestõusmisest. Mida aeg edasi seda rohkem hakkan reaalsusesse tagasi tulema. Pärast suurt pingutust avan silmad, kuid muude kehaosade liigutamiseks kulub veel tükk aega. Tihti üritan aru saada kus ma olen, kes ma olen ning miks ma olen.

 imagesCAQQ9WCB

Pärast rahulikku ärkamist on kaks võimalikku meeleseisundit: pahur ja näljane. Võivad ekisteerida koos või eraldi. Eriti pahur olen ma siis kui päike on mulle otse peale paistnud ning lisaks niiskele padjale on märg ka ihu. Hästi ebamugav. Pahurlust söödavad suuremaks veel valjult mängiv telekas, omavahel nääklevad inimesed ja kellegi soov sisutihedat arutelu arendada. Elu on näidanud, et selle kõige paremaks rohuks on minna peale ärkamist kas rõdule või aeda, kus koos loodusega vaikselt edasi ärgata (või maha jahtuda

untitled

Näljaga on teine lugu, ei saa arugi kas keha arvab, et nüüd või mitte kunagi enam või on mingi muu põhjus, kuid üles ärgates on hetkeks hirmus näljatunne. Tavaliselt läheb nii, et pool külmikut on hetkega kõhus ja mõned hetked hiljem tunnen ennast juba kole halvasti sest magu on punnis ja pahuruse meeter saab sellest hoogu juurde. Hea lahendus (kuid kahjuks harv lahendus) on see kui juua kiirelt klaas vett, mis keha ära petab ning pärast kui pilt selgem siis süüa seda mida hing ihkab.

IV Elu  pärast lõunast uinakut

On nagu unenägu kus keha on virge ja energiat täis, mõte raalib nagu neljatuumaline  i7 ning elu tundub nagu lill.

Armastan neid nädalavahetusi kus väikesed päevased uinakud täidavad mu päeva :)

imagesCACFUQ8U

No comments:

Post a Comment