Thursday, November 25, 2010

Do what you like, like what you do. MOTT.

Tundub, et minu elus hakkab üks väga oluline etapp lõppema, et teha ruumi uutele avastustele ja rõõmudele.

Kui vaadata kalendrisse, siis on selle etapi algusest möödas ainult üks aasta ja üks kuu, kuid tunne on selline, et vähemalt 5 aastat  oleks juba tehtud. Just nii palju emotsioone ja juhtumisi on mahtunud sellesse aastasse.

Ja neid juhtumisi on palju.

On olnud tuuliseid ja tormiseid päevi, sekka nädalate viisi tuule ootamist. On olnud nii palju päikest, et silmad ka ei seleta ja sellist vihma mis sajab otse horisontaalselt aknast sisse, sellist äikest, et isegi toas tõusevad juuksed püsti ning kanad saavad ilma kuketa viljastatud.

Olen surfanud väga paljudes uutes spottides üle maailma, alustades kodusest Eestist ja lõpetades kauge Boracay’ga. Sõita olen saanud pea kõikide brändi lohedega, samuti nii tavaliste kui surfilaudadega.

Õpetanud olen kolmel hooajal nii talvel Vietnamis Mui Ne’s, suvel Eestis ja selle talve hakul Filipiinidel Boracay’l. Olen väga tänulik oma õpetajale Kamilile, kes vormis ja andis mulle näpunäiteid kuidas minust hea koolitaja võiks saada ja kõikidele oma õpilastele, kes on mind õpetanud rohkem kui nad ise arvatagi oskavad.

Olen kohanud palju erinevaid inimesi, koos oma mõtete ning arusaamistega maailmast ja leidnud uusi sõpru, keda alati olen nõus külla kutsuma ja vastu võtma. Lisaks palju kontakte üle surfimaailma, mis annab võimaluse olla oodatud kihvtides kohtades või aidata sõpradel, kes on oma Elu-seiklust alustamas, jõuda õigete inimeste juurde.

Olen tundnud palju igatsust oma lähedaste ja sõprade järgi, tundnud kirge ja pettumust, valmistanud südamevalu ning ravinud haavu kogu suhtespektri ulatuses.

On tulnud ette juhtumeid ja õnnetusi, millest olen õppinud palju ning mis on minu elukäiku mõjutanud rohkem kui miski muu.

Kokkuvõttes olen saanud täide viia oma unistuse, mida ei julgenud isegi helgematel hetkedel loota. Õppinud uuesti elu armastama ja olla nüüd ise elu poolt armastatud.

Süda on rahu ja päikest täis.

DSC_1219

1 comment: